نحوه خرید ممبر تلگرام

نحوه خرید ممبر تلگرام

همه اعضا افراد واقعی هستند که از پیام رسان های مستقر در تلگرام در Google Play اضافه شده اند. قبل خرید ممبر برای به کانال یا گروه شما ، از آنها رضایت می خواهیم. این اعضا تفاوت چندانی با کاربران ارگانیک ندارند - آنها می توانند پست های شما را مشاهده کنند ، محصولات و خدمات شما را بخرند ، گپ بزنند ، محتوای شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و ...

خرید ممبر تلگرام

 

هر مکان جغرافیایی

فناوری های منحصر به فرد به ما امکان می دهد تا با دقت 99٪ اعضا را از سراسر جهان ارائه دهیم. اگر به اعضای نیجریه ، اسپانیا ، فرانسه ، ایتالیا ، آلمان ، هند ، روسیه ، غنا ، امارات متحده عربی ، ایالات متحده آمریکا یا حتی استرالیا نیاز دارید ، مشکلی نیست! ما بیش از 500 هزار کاربر فعال از بیش از 150 کشور داریم .

 

ممبر تلگرام رایگان

هرچه خرید ممبر فیک تلگرام کانال یا گروه بیشتری انجام دهید ، هزینه کمتری نیز پرداخت می کنید. ما اعضای تلگرام رایگان را به عنوان جایزه خرید ممبر به مشتریان خود ارائه می دهیم.

 

امنیت و حریم خصوصی

تبلیغات تلگرام توسط یک شرکت بین المللی فناوری اطلاعات AppsGeyser ، پلت فرم وب مستقر در ایالات متحده ، در سال 2011 تأسیس شده است. از سال 2019 AppsGeyser خدمات تبلیغاتی را برای دارندگان کانال تلگرام فراهم می کند. ما روش های پرداخت ایمن را با کارت بانکی ، PayPal ، Skrill و بیت کوین ارائه می دهیم.

 
۰ ۰

آیا می توان شماره خود را در تلگرام پنهان کرد؟

هنگام ثبت نام در تلگرام، باید به برنامه اجازه برقراری و دریافت تماس با شماره خود را بدهید و شماره تلفن خود را وارد کنید. متأسفانه، اگر بخواهید با شماره اصلی خود در تلگرام ثبت نام کنید، باید این اطلاعات را در اختیار این پیام رسان قرار دهید.

البته تلگرام از شماره برای برقراری ارتباط با شما استفاده نمی کند و این شماره را با سایر کاربران به اشتراک نمی گذارد. نام کاربری شما رمز شناسایی شما در سرویس می شود.

آموزش پنهان کردن شماره در تلگرام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.