چرا ساخت انیمیش های موشن گرافیکی مهم است؟

چرا روی موشن گرافیک سرمایه گذاری کنیم؟

امروزه یکی از جنبه های اصلی بازاریابی آنلاین، بازاریابی ویدئویی به خصوص گرافیک انیمیشن است. علاوه بر این، تعداد شرکت هایی که از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنند، هر روز در حال افزایش است.

این امر بر اهمیت گرافیک انیمیشن در بازار رقابتی امروز تاکید می کند. طبق گزارش سیسکو، 69 درصد از کل ترافیک اینترنت در سال 2017 ویدیویی بوده و در سال 2019 این رقم به 80 درصد رسیده است. بنابراین، در دنیای امروز، تبلیغات از طریق گرافیک ترافیکی پاسخ می دهد.

تحقیقات مایکروسافت نشان می دهد که بازه توجه یک فرد 8 ثانیه است که حتی یک ثانیه کوتاهتر از ماهی قرمز است. مهمترین چیز این است که توجه یک فرد هر سال 88 درصد کاهش می یابد.

 

این آمار به معنای توجه مخاطب به محتوای جذاب است. ساخت انیمیشن های موشن گرافیکی خوب می تواند با جابجایی آیتم ها توسط خود مخاطبان شما را درگیر کند.

این تکنیک با ترکیبی از صدا، تصویر و انیمیشن برای مدت کوتاهی توجه بینندگان را به خود جلب می کند.

این محتوای ویدیویی معمولا 30 ثانیه تا 3 دقیقه است. طبق یک مطالعه در فیس بوک، تماشای 10 ثانیه تبلیغات ویدیویی باعث افزایش آگاهی از برند شده است.

مزایای ساخت انیمیشن های موشن گرافیکی چیست؟

توسعه، تولید و ساخت موشن گرافیک مزیت ها و فواید فراوانی دارد. در زیر به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

  1. هزینه و زمان ساخت آن به صرفه است: در مقایسه با سایر انیمیشن ها و فیلم ها، ساخت موشن گرافیک ارزان تر و آسان تر انحام می شود. پیچیدگی کمتری دارد و می توان آن را به راحتی در زمان کوتاهی ساخت.
  2. یرای مخاطبان جذاب است: تبلیغات یا عنوان فیلم هایی که از طریق موشن گرافیک ساخته می شوند، جذابتر از متون معمولی یا تبلیغات ساده هستند. این امر با تبلیغات جذاب به جذب افراد به یک محصول خاص کمک می کند.
  3. قابلیت های مختلف دارد: با استفاده از این موارد، می توانیم ویدیوهای مختلف یا فرمت های دیگر بسازیم. همچنین، می توان آن را بر اساس نحوه استفاده از یک قالب به فرمت دیگر تغییر داد.
  4. به راحتی قابل اشتراک گذاری است: از آنجا که یک رسانه الکترونیکی است، می توان آن را به راحتی از طریق رسانه های اجتماعی یا سایر روش های آنلاین به اشتراک گذاشت. این کار به افزایش دسترسی به محتوای ما کمک می کند.
  5. سبک زیبا و ظریفی دارد: در میان سبک های ویدئویی بازاریابی، موشن گرافیک دارای ظریف ترین، متفاوت ترین و جذاب ترین سبک ها است.

ایده پردازی

خلاقیت و ایده تشخیص کار بزرگ از خوب را نه تنها در دنیای موشن گرافیک می توان دید و این ویژگی ها در همه آثار هنری وجود دارد.

اما چون مخاطب ما محدود نیست و می تواند هر فردی با هر ویژگی اخلاقی و اجتماعی باشد، اهمیت این دو ویژگی بیشتر می شود. به خصوص در دنیای تبلیغات و برندسازی که مردم بیشتر به دنبال درک سریع و دقیق موضوع هستند.

خلاقیت در ساخت موشن گرافیک به شما کمک می کند موضوع خود را به روشی کوتاه تر و کاربرپسندتر ارائه دهید.

اگر قرار است انیمیشن شما 2 ساعت طول بکشد، تفاوت فیلم بلند با گرافیک انیمیشن چیست؟

یکی از بارزترین ویژگی های گرافیک متحرک خوب، کوتاه مدت بودن آن است.

با استفاده از دو ویژگی خلاقیت و ایدئولوژی سعی کنید ایده مناسب را بیابید و تا حد امکان خلاقانه ارائه دهید تا کاربر بتواند شما را همراهی کند و پیام شما را دریافت کند.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.